vrijdag 3 juli 2015

MUSICAL, ZOMERVAKANTIE?

hoi, vandaag voor jullie een nieuwe artikel. en ja laten we maar gaan beginnen.





als jullie dit lezen dan heb ik zomervakantie. net een dag. en heb ik eergister (dus maandag 6 juli) mijn musical gehad. ik vindt het nu nog heel spannend. want ik werk dus vooruit. maar eigenlijk als jullie het goed begrepen. dan ben ik dus nu van de basisschool af. en ben ik een brugpieper. ik heb al een paar nieuwe vriendinnen op mijn nieuwe school gemaakt. en ga nog vaak (denk ik mijn andere vriendinnen zien) zoals miryana. als jullie dat nog niet weten. miryana en ik hebben samen een youtube kanaal genaamd: beauty nerds. en we posten daar elke vrijdag om 17:00 een video op. voor mij als ik dit tik regent het. en dat is helemaal niet leuk. want het is voor mij nu vaderdag. dus ik moet zometeen naar buiten. [was het maar zomer]. is het nu eigenlijk zomer of is het lente? als jullie dit lezen is het zomer maar als ik dit tik. weet ik het niet heel goed. of begint vandaag de zomer? volgens mij wel. maar ja ik ga dus op vakantie in de zomer. maar wanneer dat ga ik niet vertellen. ik heb trouwens ook een beugel. maar ik draag hem niet. omdat hij te los is.





dat was mijn random artikel en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten