vrijdag 10 juli 2015

TIPS EN TRICKS OM GEMOTIVEERD TE BLIJVEN IN JE ARTIKELS

hoi, vandaag een nieuw artikel. en ja laten we maar gaan beginnen.

hoe zorg ik dat ik GEMOTIVEERD blijf, hoe ik inspiratie krijg en nog veel meer TIPS EN TRICKS.


  1. zorg dat je van begins af aan al ideen hebt voor je artikels. en schrijf dat op.
  2. bedenk wat je precies wilt doen. wil je beauty,vlog of random dingen of allebei?
  3. met welke edit programma wil je graag een blog? met blogger,wordpress of met een ander?
  4. bedenk of dat je er video's op wilt zetten
  5. wil je dagelijks of wil je 1 keer in de week uploaden op je blog?
  6. hoe laat wil je uploaden op je blog
  7. wil ik mijn youtube kanaal en blog samen doen?
  8. wil ik samen met iemand werken? zo ja wie dan?
  9. hoeveel tijd heb ik om artikels te maken
  10. doe ik het voor mijn lol of wil ik er geld mee verdienen?
  11. zorg dat je het leuk vindt anders hoe je het niet vol
willen jullie dat ik dit ook doe met mijn youtube kanaal? dat komt volgende week online











TOT DE VOLGENDE KEER DOEI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten