vrijdag 5 juni 2015

revieuw neutral shampoo en conditioner

hoi, vandaag een nieuwe artikel. vandaag een revieuw over deze neutral lijn. het is de shampoo en de conditioner. als eerste ga ik de shampoo revieuw doen. en daarna de conditioner.




 nou dit is de voorkant. en ik vindt hem heel erg fijn. ik heb dus zeg maar roos. en daarvoor heb ik een bepaald lotion nodig. en die moet ik hierna gebruiken. deze heb ik van de dokter gekregen. omdat ik heel veel jeuk heb. en ik kan niet meer tegen de shampoo van andrelon. dus daarom gebruik ik deze. op naar de volgende foto.
nou dit is de zijkant. net bij de vorige. deed ik een beetje raar. daarom heb ik dat stukje verwijderd. maar ja het is gewoon heel simpel. (dus heel basic) en ik vindt hem gewoon goed uitgelegd. en ik kan er heel goed tegen. bij de volgende foto's. ga ik weinig zeggen. omdat ik dat al bij de vorige had gedaan.
nou dit is de achterkant. heel basic. en ja wat op de achterkant staat 0% op en dat betekent: geen parfum. en dat is wel heel erg fijn. dus ja dat. op naar de volgende foto
nou ja. het is gewoon heel erg fijn. ik geef hem een 9,1. omdat het best wel slijmie is.
nou dit is de conditioner. en ik vindt hem heel erg fijn. dus ja, deze zal als ik een cijfer moest geven een: 10. omdat deze niet zo smijliger is. (is dat een woord?)











nou ja dat was mijn artikel. en tot de volgende keer. doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten