woensdag 24 juni 2015

mijn haar

hoi allemaal, vandaag een nieuwe artikel. en vandaag gaat het over: MIJN HAAR.



MIJN HAAR is voor mij heel belangrijk. als mijn haar vettig is ben ik zelf heel chagerijnig. maar dat ben ik altijd (soms niet) voor. maar wat doe ik er tegen en hoe zorg ik ervoor dat MIJN HAAR altijd heel mooi en verzorgend is? daar komen jullie allemaal achter als je dit artikel veder leest.




zoals je hier ziet. gebruik ik deze producten. maar jullie denken vast van: wat boeit mij dat nou? nou heel veel. want daar gaat vandaag MIJN artikel over.
trouwens er komen alleen maar artikels op woensdag erop en als ik tijd heb op een andere dag.
 dat wou ik even zeggen. en nu echt even door waar MIJN artikel over gaat.
MIJN droogshampoo is van: anderelon. en ik vindt hem heel fijn. deze gebruik ik op de dagen dat MIJN HAAR vet is. en het is van de lijn: VERRASSEND VOLUME. en er staat ook op dat het voor slap of futloos HAAR is.
voorderest nog de neutral shampoo. neutral staat voor dat het : 0% parabens, 0% colerants en 0% parfum. en ik kan dus niet tegen al die geuren op MIJN HAAR. en deze breng ik om de dag aan.
 van dat merk heb ik ook mijn conditioner. ik weet niet. het is gewoon hetzelfde als de shampoo. en deze breng ik eens in de 4 dagen aan.
dan MIJN HAARborstels. ik heb er 2. die linker: die gebruik ik als MIJN HAAR nat is (dus heb gewassen) (shampoo). en die rechter, die grote: die gebruik ik als MIJN HAAR niet nat is.







ik wil nog 1 ding vertellen. mijn artikels die komen dus niet meer dagelijks. want ik heb er geen tijd voor. ik moet heel veel dingen doen voor mijn musical. en dat is gewoon heel belangrijk. dus vandaar. want ik heb de hoofdrol. ik wil nog een ding zeggen. wat vindt je ervan dat ik vaak CAPS LOCK gebruik?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten